הסיפור שלנו



מגזין פנים הוא אתר תוכן מוביל שעוסק באנשים שמעצבים בתים, וגם באנשים שגרים בבתים ומכורים לעיצוב. זוהי נקודת המפגש בין מי שבחר בעיצוב כמקצוע, לבין מי שמוצא את עצמו נמשך לתחום העיצוב בכל רגע פנוי. הקמנו את המגזין מתוך תשוקה לצלול לרבדים הכי אישיים ורגישים בחיבור שבין האנשים אל הבתים שלהם, ולחיבור בין המעצבים אל הבתים שיצרו.
אנחנו כותבות על עיצוב שמחובר לאנשים. כותבות על תהליכים, מחשבות, חלומות, ומביאות את מה שקורה מאחורי הקלעים אל קדמת הבמה. המגזין הוא בית חם, מלא בחום ובצבע. זהו מקום לשיתוף מידע, לפרגון וחיבוק ליוצרים ומעצבים מוכשרים, ולאנשים הנמצאים כצעד אחד לקראת הגשמת בית חלומותיהם, ומחפשים את היוצרים.ות המתאימים להגשמה זו.



הסיפור שלכם



אנחנו תמיד שמחות על ההזדמנות לעבוד בשיתופי פעולה עם מעצבים.ת מובילים.ות בישראל. מתוך ההקפדה על איכות התוכן של המגזין, אנחנו מלקטות בפינצטה של איכות את המותגים שאיתם אנחנו בוחרות לעבוד. חבילות התוכן למעצבים מעניקות את הבמה עבור כל מי שיודע לזהות את האיכות הייחודית הכל כך אופיינית למגזין ורוצה להיות חלק מהפלטפורמה המשובחת הזו, ולשתף בכל מה שעומד מאחורי תהליכי היצירה שלו. החבילות שלנו מציעות חשיפה עם מגוון תכנים שיפורסמו לאורך זמן, והן כוללות את כל המדיות של המגזין ומחברות בין קהל איכותי ואוהד למעצבים.ות האיכותיים והמובילים.



מה כולל הפרסום



התכנים הנכלללים בחבילות כוללים חשיפה לאורך זמן עבור מעצבי.ות פנים המובילים בתחומם. החשיפה תתבצע באתר המגזין ובמדיות החברתיות של המגזין, באמצעות כתבות תדמית, כתבות פרויקטים, באנרים, יום צילום במתנה ועוד.






מלאו את טופס הפנייה